man sitting in front of table

Det er meget tidligt. En almindelig tirsdag morgen. Klokken er ikke mere end 5:45. Du er lige vågnet. Du kan bare ikke sove længere. Der er nemlig noget, der ligger dig på sinde. Du vil gerne købe en ny lap top. Og den du fandt i aftes på nettet, er muligvis den helt rigtige til det, du har brug for. Du går derfor på nettet igen. Finder sitet frem. Kigger på specifikationerne for lap toppen. Alt ser ud til at være rigtigt. Men alligevel, der er nogle oplysninger, som du mangler. Du kan ikke finde dem – også selv om du trykker på linket, der siger ”Læs mere her”.

Live Chat giver mere information

De giver dig bare ikke de oplysninger, som du gerne vil have. Du bliver faktisk lidt irriteret. Overvejer at springe over til et andet site. Måske finder du oplysningerne der. Du hopper over på det andet site. Der finder du heller ikke oplysningerne. Men du kan se, at de har en Live Chat – se her. Og du kan se, at den virkeligt er live. Så du spørger om den oplysning, du har brug for. Svaret kommer lynhurtigt. Du kan se, at hende, der svarer dig fra Live Chatten, har et kunstigt navn. Det er du ligeglad med. Du har fået svar. Og du er glad for at have fået svar. Så du skriver igen på Live Chatten, at du vil bestille produktet fra deres shop i løbet af dagen. Du skal bare lige finde dit betalingskort frem.

Du finder dit betalingskort. Der går ikke så lang tid. Solen bryder frem. Det er blevet rigtig morgen. Du børster tænderne. Sætter dig ved din PC og bestiller produktet. Derefter går du i bad, tager på arbejde og fortæller alle dine kollegaer om, at du endelig har bestilt din nye lap top. Du praler lidt. Du er glad. Du fik god hjælp fra en Live Chat.